Strategia Employer Branding

Darmowy webinar

Strategia employer branding to nie tylko proces, na końcu którego tworzymy dokument w postaci prezentacji. Strategia powinna być podstawą komunikacji każdej marki pracodawcy. Narzucająca kierunek działania i pozycję pracodawcy na tle konkurencji, powinna być przekuwana na konkretne pomysły i działania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się nie tylko czym jest strategia employer branding, ale także jak przejść poszczególne elementy procesu strategicznego, to ten webinar jest dla Ciebie. Zabiorę Cię w podróż przez poszczególne etapy tworzenia strategii, porozmawiamy o różnicy między strategią marki pracodawcy, a strategią komunikacji oraz o najważniejszych składowych jednego i drugiego. Dowiesz się o błędach, których należy unikać, oraz jak przełożyć wypracowane elementy na konkretne działania w komunikacji.

Podczas webinaru będę operował na procesie strategicznym, który realizowałem u swoich klientów, tworząc strategie dla największych Polskich marek. Będzie konkretnie, na przykładach i odniesieniach. Tak więc, jeżeli obecnie tworzysz lub planujesz tworzyć strategię employer branding, to ten webinar jest dla Ciebie. W sumie, jeżeli pracujesz w employer brandingu, to jest on dla Ciebie. W sumie jeżeli masz firmę, to też Ci się przyda, bardzo nawet. Zapraszam 🙂

Rejestracja zakończona

1 kwietnia

11:00

1 h

Dla kogo

  • Dla osób zajmujących się employer brandingiem w firmach
  • Dla właścicieli firm i członków zarządu, świadomych jak ważny jest wizerunek ich firmy
  • Dla działów HR chcących lepiej zatrudniać
  • Dla wszystkich tworzących lub planujących tworzyć strategię employer branding

Czego się dowiesz

  • Jakie są elementy procesu strategicznego
  • Czym jest strategia, a czym taktyka czy kampania
  • Czym różni się strategia marki pracodawcy od strategii komunikacji marki pracodawcy
  • Czym jest i jaką rolę w procesie strategicznym odgrywa Digital Candidate Journey
  • Pozycjonowanie marki pracodawcy i archetypy, a nasze działania
  • Jak przejść proces tworzenia strategii, a potem przekuć rezultaty na działania

Adrian Martinez

Konsultant, szkoleniowiec i praktyk

Od lat związany z branżą marketingową i HR. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz strategii obecności marki online. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Innogy Polska, Grupa Żywiec, Budimex, Cushman & Wakefield, eSky.pl, Badura, Kitchen Aid, Biuro Karier SWPS, infoShare, e-point czy j-labs

Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu.

Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online.

Kontakt

Miło nam było gościć Cię na naszej stronie. Mamy nadzieję, że udało Ci się poszerzyć wiedzę w interesujących Cię zakresach, a przedstawione informacje były zarówno transparentne, jak i bogate merytorycznie.

Czekamy na Twój kontakt w razie jakichkolwiek zapytań, sugestii, chęci zapisu na szkolenie czy sprawdzenia, czy dany program jest dla Ciebie.

Pamiętaj, że zgłaszając się „first minute” otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki dla udział kolejnego uczestnika oraz 10% jeśli zapiszesz się na na więcej niż jedno szkolenie.

Nasz Maciek odpowie na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń:

Zadzwoń do nas

+48 515 755 515

Alogic sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Warszawie 02-670, ul. Puławska 182, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000788783 posługującą się numerem NIP: 5213867323, tel: +48 515 755 515, kontakt@alogic.pl