Przyszłość HR BP - przygotuj się
na erę cyfrową

Darmowy webinar

Świat HR nigdy już nie będzie wyglądał tak jak wcześniej. Pandemia jaka dotknęła cały świat zdążyła także odcisnąć znaczące piętno na biznesowej rzeczywistości. Praca zdalna i/lub hybrydowa, re-onboarding, szkolenia online, zdalne rekrutacje, rewolucja w obszarze benefitów pracowniczych – to tylko niektóre aspekty codzienności, w jakiej muszą odnaleźć się pracownicy, pracodawcy, menedżerowie i wreszcie przedstawiciele działów HR. Przyspieszona cyfryzacja i automatyzacja wielu procesów, całkowita zmiana w obszarze komunikacji oraz funkcjonowanie w warunkach ciągłej niepewności wymagają nowych kompetencji i umiejętności. Z czym jeszcze przyjdzie nam się zmierzyć w najbliższym czasie? Dlaczego niektóre organizacje nie są w stanie nadążyć za zmieniającą się rzeczywistością biznesową? Wreszcie, jaka w tym wszystkim jest i będzie rola HR…? Próbę odpowiedzi na powyższe pytania wspólnie podejmiemy podczas webinarium, które będę miał przyjemność prowadzić.

Webinar odwołany

23 września

11:00

1 h

Dla kogo

  • Dla Pracowników działów HR, różnych stanowisk i specjalności
  • Dla menedżerów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę w obszarze HR
  • Dla każdego, kto chciałby znaleźć odpowiedzi na postawione wyżej pytania

Czego się dowiesz

  • Co może czekać HR w najbliższej przyszłości?
  • Jak się do tych zmian przygotować?
  • Jaką rolę powinien przyjąć HR?

Tomasz Strojecki

HR Manager w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych

Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz kliku kierunków biznesowych m.in. na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Absolwent studiów doktoranckich (zarządzanie) w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Certyfikowany trener biznesu, posiadacz certyfikatu The Institute of Leadership and Management. Specjalizuje się w obszarach: rozwoju kompetencji kadry kierowniczej, zarządzania zmianą organizacyjną oraz badaniem efektywności procesów HR.

Kontakt

Miło nam było gościć Cię na naszej stronie. Mamy nadzieję, że udało Ci się poszerzyć wiedzę w interesujących Cię zakresach, a przedstawione informacje były zarówno transparentne, jak i bogate merytorycznie.

Czekamy na Twój kontakt w razie jakichkolwiek zapytań, sugestii, chęci zapisu na szkolenie czy sprawdzenia, czy dany program jest dla Ciebie.

Pamiętaj, że zgłaszając się „first minute” otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki dla udział kolejnego uczestnika oraz 10% jeśli zapiszesz się na na więcej niż jedno szkolenie.

Nasz Maciek odpowie na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń:

Zadzwoń do nas

+48 515 755 515

Alogic sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Warszawie 02-670, ul. Puławska 182, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000788783 posługującą się numerem NIP: 5213867323, tel: +48 515 755 515, kontakt@alogic.pl