Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Odwaga menedżerska, zaufanie i sprawność biznesowa - jak je rozwijać w czasie kryzysu i transformacji?

Darmowy webinar

Pandemia wprowadziła wiele zmian w naszym życiu, zarówno w wymiarze prywatnym, jak i służbowym. Czy przyniosła tylko negatywy? Co zmieniła na liście oczekiwań i potrzeb pracowników? Jak rozwijać menedżerów i specjalistów, aby byli przygotowani na zmieniający się rynek?

Zbierzemy doświadczenia i wyniki badań z okresu kryzysu, który wciąż trwa i będzie jeszcze trwać. Zrobimy to po to, aby wykorzystać je do wyprowadzenia wniosków i rekomendacji co do najbardziej efektywnych i odpowiadających na powstałe warunki metod rozwoju specjalistów, menedżerów i kadry zarządzającej. Dołącz do nas – zapraszamy.

Rejestracja zakończona

10 czerwca

11:00

1 h

Dla kogo

  • Dla przedstawicieli HR
  • Dla menedżerów
  • Dla kadry zarządzającej

Czego się dowiesz

  • Jaki jest wpływ pandemii na organizacje?
  • Co dobrego „zrobiła” pandemia?
  • Na rozwój jakich kompetencji warto postawić?
  • Jakie metody rozwoju menedżerów i specjalistów są najbardziej użyteczne i adekwatne w obecnej sytuacji?

Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Trener, Coach EMCC EQA, Coach WIAL Action Learning,
psycholog biznesu i kliniczny

C

Trener praktyk. Od ponad 14 lat skutecznie pomaga współczesnym menedżerom pracować w sposób skuteczny i z satysfakcją, z poczuciem sensu. Na liczniku ma ponad 1700 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych dla największych firm. Propaguje koncepcję Motywacji 3.0, której jest certyfikowanym Masterem. Wszystko co robi, robi naprawdę.

W skutecznym wspieraniu Klientów pomaga jej doświadczenie, ponieważ przez ponad 8 lat była CEO w firmach z branży motoryzacyjnej i reklamowej. W pracy niestrudzenie dąży do trzech najważniejszych rzeczy: do tego, żeby jak najciekawszą drogą rozwojową dotrzeć wraz z grupą do uzgodnionego rezultatu, w trakcie pracy uchwycić istotę rzeczy, czyli mechanikę jakiegoś problemu, np. spadek zaangażowania, a na końcu działa na rzecz wdrożenia wypracowanych zmian w organizacji. Pracuje wykorzystując podejście systemowe, integrujące oraz metody prowokatywne. Zawsze uważna i z poczuciem humoru.

Kontakt

Miło nam było gościć Cię na naszej stronie. Mamy nadzieję, że udało Ci się poszerzyć wiedzę w interesujących Cię zakresach, a przedstawione informacje były zarówno transparentne, jak i bogate merytorycznie.

Czekamy na Twój kontakt w razie jakichkolwiek zapytań, sugestii, chęci zapisu na szkolenie czy sprawdzenia, czy dany program jest dla Ciebie.

Pamiętaj, że zgłaszając się „first minute” otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki dla udział kolejnego uczestnika oraz 10% jeśli zapiszesz się na na więcej niż jedno szkolenie.

Nasz Maciek odpowie na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń:

Zadzwoń do nas

+48 515 755 515

Alogic sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Warszawie 02-670, ul. Puławska 182, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000788783 posługującą się numerem NIP: 5213867323, tel: +48 515 755 515, kontakt@alogic.pl