Kryzys zaufania w wirtualnych zespołach

Webinar

Zaufanie to jedna z podstawowych wartości w życiu i pracy każdego człowieka.

Co jest niezbędne, aby w naszych środowiskach budować taką pewność? Czy praca w zespołach wirtualnych przyczynia się do zwiększenia braku zaufania u współpracowników? Jak sobie radzić z taką sytuacją, kiedy w nas samych nie ma tej ufności?

Niezależnie od naszych doświadczeń jedno jest pewne – bez zaufania nie ma współpracy.

Zapisz się na webinar

29 października

11:00

1 h

Dla kogo

  • Dla każdego pracownika, w którego zespole taki kryzys zaufania miał lub ma miejsce
  • Dla osób, które chcą budować i odbudować relacje ze swoimi współpracownikami
  • Dla działów HR, liderów, managerów oraz kadry kierowniczej
  • Dla osób, które zawodowo wspierają innych w rozwoju

Czego się dowiesz

  • Czy w zespole w którym pracujesz ma miejsce kryzys zaufania – w jaki sposób go identyfikować
  • Jak komunikować brak ufności i z kim warto na ten temat rozmawiać
  • W jaki sposób kryzys zaufania ma wpływ na Ciebie, zespół i całą firmę
  • Dlaczego tryb naszej pracy ma znaczenie
  • Gdzie szukać światełka w tunelu

Milena Dzialuk

HR’owiec z wyboru i zamiłowania, Lider Zespołu, Warsztatowiec, Praktyk wystąpień publicznych

C

Od początku kariery związana z Human Resources. W szczególności ceni branżę technologiczną. Wspiera budowanie marki pracodawcy, doświadczenia kandydatów i pracowników również w wirtualnej rzeczywistości.  
Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów – mawiał Einstein, dlatego aktywnie działa jako prezes organizacji Top Careers Toastmasters, a ostatnio zaciekawiła się filozofią stoicką (tak, tą ze starożytności) i komunikacją bez przemocy (NVC).
Po godzinach możesz ją spotkać na macie treningowej, parkiecie albo scenie.

Kontakt

Miło nam było gościć Cię na naszej stronie. Mamy nadzieję, że udało Ci się poszerzyć wiedzę w interesujących Cię zakresach, a przedstawione informacje były zarówno transparentne, jak i bogate merytorycznie.

Czekamy na Twój kontakt w razie jakichkolwiek zapytań, sugestii, chęci zapisu na szkolenie czy sprawdzenia, czy dany program jest dla Ciebie.

Pamiętaj, że zgłaszając się „first minute” otrzymujesz dodatkowe 10% zniżki dla udział kolejnego uczestnika oraz 10% jeśli zapiszesz się na na więcej niż jedno szkolenie.

Nasz Maciek odpowie na wszystkie Twoje pytania. Napisz lub zadzwoń:

Zadzwoń do nas

+48 515 755 515

Alogic sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Warszawie 02-670, ul. Puławska 182, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000788783 posługującą się numerem NIP: 5213867323, tel: +48 515 755 515, kontakt@alogic.pl